لیست هتل های یزد از نظر مسافران به‌همراه تصویر، امتیاز و لوکیشن

کد خبر: ۱۱۷۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ 12 July 2024

بهترین هتل های یزد

بهترین هتل‌های یزد از نظر مسافران به دلیل ترکیب منحصربه‌فردی از معماری سنتی و امکانات مدرن شناخته می‌شوند. این هتل‌ها با ارائه خدمات با کیفیت، دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی شهر و فضای دلپذیر، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مهمانان فراهم می‌کنند. مسافران اغلب از فضای آرام و دلنشین، پرسنل حرفه‌ای و مهمان‌نواز، و امکانات رفاهی مطلوب در این هتل‌ها رضایت دارند. از دیگر ویژگی‌های مهم این هتل‌ها می‌توان به موقعیت مکانی عالی و طراحی زیبا و سنتی آن‌ها اشاره کرد که به مسافران این امکان را می‌دهد تا همزمان با اقامت راحت، از زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی یزد نیز بهره‌مند شوند.

هتل سنتی داد

هتل سنتی داد

شهر یزد، شهر روایت هاست. هر کوچه در خود هزاران خاطره جای داده است و هر بنا برای خود داستانی دارد. که شنیدن آن خالی از لطف نیست. روایت هتل داد هم شنیدنی است. هتل داد یادگاری نود ساله است که در مرکز تاریخی شهر ۳۰۰۰ ساله یزد در قلب بافت قدیم قرار دارد. بنگاه باربری که در سال های آغازین سده ۱۳ هجری شمسی ( سال ۱۳۰۷ ) در مرکز تاریخی شهر یزد بنا شد. صاحب این بنگاه، مرحوم “حاج عبد الخالق داد”، این بنا را با کاربری مهمانپذیر و حمل و نقل کالا ساخت و تا سال ۱۳۷۲ هجری شمسی نیز به کار خود ادامه داد. سال ۱۳۸۰ یعنی درست ۸ سال پس از تعطیلی بنگاه، فرزندان و نوادگان حاج عبدالخالق بَنای مرمت و بازسازی آن را؛ البته با حفظ هویت تاریخی گرفتند و در سال ۱۳۸۶ نتیجه یک هتل کلاسیک ایرانی-یزدی شد که سنت و مدرنیته را تلفیق کرده است. حالا بعد از گذشت ۳۰ و اندی سال گاراژ داد به هتلی ۴ ستاره تبدیل شده و از تمام امکانات روز بهترین هتل های دنیا بهره مند است. هتل داد در مجاورت شناخته شده ترین یادگارهای تاریخی یزد؛ از جمله آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد. هتل داد یزد دارای ۹۴ باب اتاق با معماری سنتی و امکانات رفاهی مدرن است. یزدی ها به میهمان نوازی شهره اند و ما در این مجموعه این خصلت را به بهترین نحو به شما نشان خواهیم داد.

هتل باغ مشیر الممالک

هتل باغ مشیر الممالک

از دیر باز زندگی در شهرهای کویری برای ساکنان مسئله چالش برانگیزی بوده و نیاز به فضاهایی جهت طراوت و شادابی یکی از عوامل مهمی بوده که باعث به وجود آمدن باغات بزرگ و زیبایی در کویر شده است. یکی از این نمونه ها، باغ مشیرالممالک یزد است که در حاشیه بافت قدیم و در محدوده شمال غربی این شهرشکل گرفته است و از طریق خیابانهای اطراف به راحتی به کلیه نقاط شهر دسترسی دارد.

آقای اصغر نبیل مدیر عامل هتل در خصوص سابقه تاریخی باغ می گوید: در اواخر دوره قاجار توسط میرزا فتح ا… خان مشیرالممالک که در آن زمان منصب صاحب دیوانی و اداره امور دارایی (مستوفی) را برعهده داشت ساخته شد. وی مسئول وصول مالیات از جانب دولت قاجار در یزد بود، همچنین در غیاب حاکم وقت جانشین او در اداره حکومت بوده و طبق گفته ساکنین کهنسال محله امیرآباد، زمانی سرنوشت یزد در باغ مشیرالممالک رقم می خورد.

میرزا فتح ا… خان برای آبادانی یزد تلاش زیادی انجام داده و قنوات بسیاری را احداث نموده که احداث هر قنات معادل ایجاد یک آبادی و اشتغال تعداد زیادی از مردم بوده است.

هتل پارسیان صفائیه

ل پنج ستاره پارسیان صفائیه یزد، در یکی از خوش آب و هواترین مناطق یزد با دسترسی آسان به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی شهر یزد با امکانات کامل رفاهی و تجهیزات مدرن، آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران یزد است. هتل صفائیه از سه بخش هتل جدید و قدیم و فاز تشکیل می شود. هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن و سنتی با خصوصیات منحصر به فرد است که در سال ۱۳۸۶ در قسمت ورودی مجموعه در سه طبقه بنا شد. هتل قدیم با مسافت ۵ دقیقه ای از هتل جدید قرار دارد که به آن هتل باغ نیز گفته می شود. هتل باغ در سال ۱۳۳۵ فعالیت خود را شروع کرد. آخرین بازسازی هتل باغ در سال ۱۳۹۲ انجام شده است. فاز یک و دو در سال ۱۳۷۸ بین هتل جدید و هتل باغ ساخته شدند. این قسمت از هتل دارای یک حیاط مرکزی دایره ای شکل است که اتاق ها دور این حیاط ساخته شده اند.

اقامتگاه سنتی الماس یزد

اقامتگاه سنتی الماس یزد در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. اين اقامتگاه در بافت قديم يزد و در مجاورت مسجد تاريخی منارگلی واقع شده است. از ویژگی های این مجموعه دسترسی آسان به مسجد جامع یزد، بازار سنتی، زندان اسکندر، خانه لاری ها، میدان امیرچخماق، موزه آب و ... می‌باشد. اقامتگاه الماس با پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

روش های سفر به یزد

یزد با تاریخ و فرهنگ غنی خود، مقصدی بی‌نظیر برای گردشگران داخلی و خارجی است. بازدید از این شهر نه تنها فرصتی برای آشنایی با معماری و هنر ایرانی، بلکه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از مهمان‌نوازی مردم این دیار خواهد بود.

سفر به یزد با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که هر یک از آن‌ها بسته به زمان، هزینه و ترجیحات شما مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم:

1. سفر با هواپیما

سریع‌ترین روش برای رسیدن به یزد، سفر با هواپیما است. چندین پرواز داخلی از شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، مشهد، شیراز و اصفهان به فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد انجام می‌شود. این روش مناسب افرادی است که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به یزد برسند.

جهت خرید بلیط هواپیما کافیست عبارت روگو را در گوگل سرچ کنید و یا وارد آدرس سایت rogo ir شوید.

2. سفر با قطار

سفر با قطار نیز یکی از گزینه‌های محبوب پس از رزرو اینترنتی بلیط هواپیما برای مسافرت به یزد است. قطارهای مسافربری از شهرهای مختلف ایران به یزد حرکت می‌کنند و این روش به دلیل راحتی و امکان لذت بردن از مناظر بین راهی، طرفداران زیادی دارد. قطارهای مختلفی با کلاس‌های متفاوت (از اقتصادی تا لوکس) وجود دارند که می‌توانید بسته به بودجه و نیاز خود انتخاب کنید.

3. تورهای مسافرتی

استفاده از تورهای مسافرتی نیز یکی از گزینه‌های مناسب برای سفر به یزد است. تورها معمولاً شامل خدماتی مانند حمل و نقل، اقامت، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و راهنمای تور می‌باشند. این روش برای افرادی که تمایل دارند برنامه‌ریزی کاملی برای سفر خود داشته باشند و از خدمات جامع بهره‌مند شوند، مناسب است.

مثلا شما می توانید تنها با خرید بلیط هواپیما تبریز کیش و رزرو هتل بصورت انلاین یک تور دلخواه برای خود ایجاد نمایید و یا از تور های اماده در آژانس های گردشگری استفاده نمایید.

سفر به یزد با روگو

روگو، سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما، به شما امکان می‌دهد تا از هر جای دنیا به مقصد یزد بلیط خود را تهیه کنید. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به صورت آنی پروازهای تمامی ایرلاین‌های دنیا را بررسی و بلیط مناسب خود را خریداری کنید. چه شما در حال برنامه‌ریزی یک سفر کاری به یزد باشید یا قصد دارید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر لذت ببرید، روگو انتخابی ایده‌آل برای شماست.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار